Gölbaşı :
z     z
12 Nisan 2015, 15:41
pPaylaş : Google PlusGoogle Plus    FacebookFaceBook    TwitterTwitter  
  s   Seyfi ÇİFTCİ

Oyaca Mahallesinin Altyapı Dramı

“Gölbaşı'nın metropol kasabalarından Oyaca Mahallesi'nde ki altyapı çalışmları , Oyaca halkı için tam bir işkence haline dönüşmüştür. ”

Oyaca Mahallesinin Altyapı Dramı

Seyfi Çiftçi yazdı

 

Gölbaşı'nın metropol kasabalarından Oyaca Mahallesi'nde ki altyapı çalışmları , Oyaca halkı için tam bir işkence haline dönüşmüştür. Uzun yıllardır su sıkıntısı çeken halk tam huzura erdik derken Büyükşehir belediyesinin verdiği ihaleyi alan ve ASKİ çalışanları Oyaca halkına tam bir sıkıntı stresin içine koymuşlardır.

 

Devamlı derin çukurlar kazan ve bu çukarlar için önlem verici brandalar velevhalar koyulmuyor. Çukurlar açılıp günlerce boşu boşuna bekletiliyor ve sonrasında sanki tarlada çukur kapatır gibi gelişigüzel kapatılıyor. Sanırım çalışanlar o kasabada yalnızca traktör var zennedip otomobillerin geçemeyeceği düzeyde off-road pisti gibi kapatıp gidiyorlar. Her taraf çukur her taraf çamur her taraf saçma bir hal almış durumdadır.

 

Son olarak bu yapılan saçma işler yüzünden açılan bir çukura bir çobana ait eşek düşmüş ve saatlerce mahsur kalmıştır. Duyarlı vatandaşlarımızın çabalarıyla eski kepçe operatörlerinden Ahmet Gülsüm ün teknik desteği ve mahallenin gençlerinden Mehmet Ümüt , Murat Odacı ve arkadaşları sayesinde sorunsuzca kurtarılmıştır.

 

Oyaca halkının sorusu şu ? "Ya düşen eşek değil de bir çocuk olsaydı."(Eşekte bir candır ve bunun için yoğun çaba içerisinde kurtarılmıştır.) İnsanların yaşam kalitesini ve canlarını bu kadar küçümseyen ASKİ çalışanları ve diğer ihaleyi alan firma çalışanlarına bunun hesabını kim soracak!.

 

Acil yetkililerden konu ile ilgili hassasiyet bekliyor ve bilgilendirilme bekliyoruz..

elif ~ 14 Nisan 2015, 20:25

Almanyadan güzel köyüme selamlar. İnşallah yazın geldiğimizde yollar berbat olmaz bi de köyümüzde hiç yeşil alan yok park gibi, neyse iyi calismalar

Eray Namlı ~ 14 Nisan 2015, 13:11

Ben Gölbaşı Türk Telekom da çalışan biri olarak köyünüzün güzelliğini gördüm fakat bu kadar berbat yol görmedim. Güzelleştirilse köyünüz bir harika olacak.

Eray Namlı ~ 14 Nisan 2015, 13:10

Ben Gölbaşı Türk Telekom da çalışan biri olarak köyünüzün güzelliğini gördüm fakat bu kadar berbat yol görmedim. Güzelleştirilse köyünüz bir harika olacak.

Ahmet ~ 13 Nisan 2015, 19:56

Oyaca yi göz ardı edenler utansin

Kerem Ali ~ 13 Nisan 2015, 19:50

Gölbaşı Belediyesinde calisan hemsehrimiz Meclis Üyesi Feramus Basaranin köyümüzün bu halleriyle artık ilgilenmesini istiyoruz...

Kerem Ali ~ 13 Nisan 2015, 19:50

Gölbaşı Belediyesinde calisan hemsehrimiz Meclis Üyesi Feramus Basaranin köyümüzün bu halleriyle artık ilgilenmesini istiyoruz...

feramis başaran ~ 12 Nisan 2015, 22:31

MEHMET ~ 12 Nisan 2015, 21:03

Dünki o hayvanın halini görünce içim parçalandı belkide biz olmasak hava kararcak ve donma ile birlikte canından olcaktı...Oyacamız için güzel bişey alt yapı ALLAH RAZI OLSUN ama bu şekilde halkımızı mağdur etmeye kimsenin hakkı yok...bir an önce kazılan çukurların kapatılmasını istiyoruz...bu şekilde hizmet olmaz.SAYGILARIMLA

hakan ~ 12 Nisan 2015, 20:08

Oyacanin alt yapisinin biran once yapilmasini istiyoruz.yollardaki cukurlardan biktik.arabamizi hangi cukurdan kaciracagimizi bilmiyoruz.birinden kacarken digerine dusuyoruz.yetkililerden biran once yardim isiyoruz.

MURAT ~ 12 Nisan 2015, 17:02

Yapılan bu çalışmalar gerçekten Oyaca için çok güzel bir çalışma.. Ama birde ileri ki zamanları düşünelim lütfen, Güzel Oyacamız gerçekten daha güzel daha yaşanılabilir bir kasaba olacak emin olabilirsiniz.... Oyacamızın şuan ki durumunu sorarsanız tam bir haliyle REZALET BİR DURUM. Bir an önce YETKİLİLER OYACAya müdahale etsinler LÜTFEN...

Serkan ~ 12 Nisan 2015, 16:51

Seyfi kardeşim konunun tam üzerine basmışsın ki inşallah bu yazın ilgili kişilere yankı yapar. Gölbaşının başka mahallelerinden Hacıhasan daki altyapı çalışmalarının hemen ardından yol asfaltlama çalışmaları başlamış ve bitmiştir ,ayrıca çevre düzenlemesi bile başlamıştır. . Yetkililer OYACA nın şu halini gelsinler de bir görsünler bakalım. ARTIK OYACAYI GÖZ ARDI YAPMASINLAR.

Mustafa ~ 12 Nisan 2015, 16:08

Öncelikle herkese örnek olacak bir davranışta bulunan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.Anlıyoruz mevsimsel şartlardan dolayı sıcak asfalt atılamıyor ama en azından bu kazaları önleyecek tedbirler alınabilir.Belediyenin ilgili birimlerini ve özelllikle belediyede çalışan hemşerimiz Kurtuluş Çifçi ve Feramis Başaranı göreve davet ediyorum.